Friday, February 4, 2011

Nape la aku Leh TerSilap....

Jumaat, 28hb Februari 2011 aku ambil cuti rehat sebab ade hal yang tidak dapat dielakkan... disebabkan tergesa-gesa menyiapkan keje sebelum cuti x disangka aku telah pun membuat satu kesilapan... sakit kepala aku...
Aku kan person incharge utk sistem e-aduan jabatan so bila aku dh siapkan jawapan maka mcm biase aku nak email kan kepada pengadu... boleh lak aku x perasan aku teeeerrrrr email kat TAN SRI SIDEK HASSAN KSN.... wahwahwhahwah.... bile dia balas SAYA KE TANYE... abis aku beb nasib baik aku menyusun atur jawapan dengan sebaik mungkin dan YDP x panggil aku... kusssss semangat !!!!! klu YDP lama mampus aku.... weng weng....
harap lain kali aku berhati2 maklum la melibatkan prestasi keje....

No comments:

Related Posts with Thumbnails