Monday, December 27, 2010

KHAL

Alhamdulillah, arini aku dapat juga membeli KHAL, dah lama gak aku buat perhitungan nak membeli, huhuhuhu.. bukan sbb duit tp sbb khasiat nya... bila ngok member2 pun dh ada kesan, baru la aku wat keputusan nak membeli... siap aku jadi ahli sekali, murah sikit...

Arini, aku dh 2 kali la merasa... nak tggu apa akan jadi kat aku ni, sbb aku minum saffron, kesan die mula2 jek dh mual, lak tu sakit kepala, esok nye aku demam... apa2 korang nak info baca la kat web ni http://www.qurba.com.my. Sila la....

Related Posts with Thumbnails