Wednesday, December 22, 2010

Semua Shopping MALL perlu ada...

Bila kite g bershopping sure la nak rehat dan mencari tempat untuk menyusu baby macam aku la kan... Ni aku kat MAHKOTA PARADE, mmg mencari kasut ngan cap D'ya... tahu la kan ngan perangai KAKAK yg bz mencari mainan, mana lg nak layan D'ya yg merengek nak susu... Puas Aku mencari tempat sbb aku pun dh penat tiba2 HUBBY nampak tempat tukar napkin tuk BABY...


aku masuk, sungguh TEKUJAT... very SWEET la bilik ni, tiba2 jek aku hilang penat, siap lepak kat dlm ni sambil menyusu kan D'ya... huhuhu, nice tul, HUBBY siap ckp nanti buat rumah mesti ade bilik khas tuk tmpt anak2 bermain n colouring sure nak mcm bilik ni..... wah, dlm hati aku, besau budget HUBBY aku nak wat umah nanti, hehehehe.... aku setuju jek...
eerrmmm kesimpulan cuti2 msia kalini, ok nice, x larat penat sgt... anak2 pun gumbira..... apa2 pun mekasih bebyk kat ayahanda ANSOR & bonda KALSOM....

No comments:

Related Posts with Thumbnails