Thursday, November 12, 2009

WaWa G Shopping...

Selalu nyer kalau barang-barang dh habis, kitaorang akan g ke Tesco Puchong tapi ni kebetulan melawat member kat Kajang so g la Tesco Kajang.... Maklum la ade promosi susu Anmum RM56.00 (harga biase) jadi nyer RM48.00... Ok la Tu!!!!
Kitaorang tak nak berkejaran ngan WaWa so My HuBBy masukkan je die kat troli tu, ha senang... Kalau tak, macam kat padang permainan....


ha ni kitaorang belikan sekali berus gigi ngan ubat gigi, maklum la gigi die dah banyak... ni kitaorang nak ajar... macam mane la ek!!!! kuikuikui...


amboi suke tul!!! sampai tak nak balik... ngok la kat tangan tu ada COKLAT MILO... die mmg suke coklat tu... heheheheh

2 comments:

iEfa said...

haa tuh laa kak..semlm tgk gigi wawa..nk tnyer akak dh ajr gosok lom...luper lak..rupe2nyer dh bili yeh..hiihih okey ler tuh...beli yg manis tak...

kalo yaya tiap kali gosok...
1)berus n ubat gigi
2)mangkuk kosong
3)air masak dlm cwn...
baring kan dier kt peha...gosok ler gigi dier...bgn kan dier suh kumur2 buang dlm mangkuk...klo tknk baring bleh jek duduk..tp tk nampak sgt garham dier...

oo haa b4 gosok ajar kumur2 dulu
akak kumur2 depan dier...suh dier kumur2...
dh pandai kumur2 bru gosok :D kang bantai tolan jo ubt tuh...
maisarah 2 3 kali telan gak...lom abes gosok ditelan2 ubt tuh sbb manis...hahhah :p

dh pandai gusuk buley mkn lolipop... ;-)

Atie Yusup said...

hahahah, tqsm.. die skrg pegang je berus tu, suka lak die

Related Posts with Thumbnails