Monday, September 14, 2009

Gelagat WaWA....



Sabtu, tak ade aktiviti nak dibuat, jaga la CoMey IbU ni... So macam2 la die wat nyer... Ibu dah kemas ruang tamu, die g sepahkan ruang rehat kitaorg.. bila dah kemas ruang rehat bilik lak die sepahkan, aduyai penat ibu.. bila WaWa kat rumah die malas nak tido siap tahan mata nak bermain je... haaa gmbr kat atas ni die buat mimik muncung mulut... die mmg suke wat mcm tu, smpi nenek akan suruh buat kalau jumpa nenek....


haaaa, ngok la die tu demam ke hidung berdarah ke, aktif nyer lain mcm.. sampai tak larat ibu ngan ayah nak jaga... tp bila ngok kan gelagat die terhibur hati, iya la kan 3 tahun tggu.. alhamdulillah...



aksi kelakar ngan melihatkan kecerdikan anakku.. die mengamuk sbb ayah die wat keje, kemas rumah, so tak bawa die naik motor, lg pun kunci motor hilang, ayah nyer letak mane tah.. so die amik keputusan cr kunci, lepas tu g buka pintu... Sayang Ibu Ayah ni...

2 comments:

iEfa said...

hahahahha wawa si tomey ni mmg...

p/s : marahnyer kt ibu tkde gamba wawa cembeng mase kecik2...cembeng kalo nk nangess...haahahhagerammm

Atie Yusup said...

jgn la marah auntie masa tu tak amik hehehehe tak de blog la katakan

Related Posts with Thumbnails