Saturday, September 12, 2009

Terkujat...

Jumaat... 11hb September, 2009
Arini aku tak g keje time petang sebad WaWa demam lagi... Aku ngok bila waktu siang die ok je, main ngan aktif... Lasak die tok sah cakap la... Tapi batuk tu tak kurang lagi.. Risau ni bila die tido asyik batuk je...

Errrmmm, ade lak dua majlis dalam satu hari... Satu, buka pose kat opis hubby, dua.. buka pose ngan khatam al-quran di masjid hishamuddin, bbst anjuran majlis perbandaran sepang.. dua2 majlis aku tak g sbb badan tak larat n wawa pun belom sihat lagi... aku buka pose ngan wawa kat umah ibu mertua ku... TQ IBU...

Lepas buka, aku balik umah... WaWa pun dah nak tido, sebab makan ubat dia lalok awal... aku pun bg mikmik mcm biase.. aku pun usap la kepala anak aku, tiba2 aku rase mcm ade bengkak... lor, lg sekali kelam kabut, ajak hubby g klinik fatimah... doc kate die selalu garu kepala tu yg ade bengkak... alasan tu aku mcm tak leh nak terima sbb dh 3 kali ni bengkak blkg kepala... aritu siap ade bisul...

2 comments:

iEfa said...

kak bawak ler wawa ni specialist kanak2 kak..paed mane2 laa...riso betol laa budak sorg ni..macam2...huhuhu

Atie Yusup said...

tu la ari khamis ni akak g abg ade je hal nyer tu

Related Posts with Thumbnails