Tuesday, September 1, 2009

WaWa ShoPping...

Emmmm baru pose ke 8 dah g shopping raya maaaa, tak pe persiapan awal... wpun sibuk ngan HINI eermmm time shopping tak ingat dh, tp risau gak... mula2 shopping mcm tak cukup bila balik umah mak oiiii, terlebih sudeh!!!!

ni antara gaun wawa... tak pernah ade warna kuning beb.. wallllaaaaa

alamak mane kain baju kebaya ni weiiiii, nanti ibu cr ek...

antara jeans ngan baju santai wawa

ni je kasut yang ibu jumpa dh penat nak cari...

twittt; alhamdulillah rezeki tahun ni, semoga dapat ceriakan tuan puteri beta ni, hehehehe

3 comments:

iEfa said...

muhahahahah gaun same k...hahahah boriaa laa jwbnyerr....
asalnyer nk kardigen pink tuh jek...nk matching ngan gaun lain...angkat skalik gaun nyer...
t kite boria2 ehhh...
hihihihihihihihi

kebaye tuh yg akak ckp ritu eh...ngalah kan omak haa...65 eh...

DYLA said...

kebaya tu dyla pun ingat nak bli utk inas. memang comel giler. kat sini pun ada jual.. dyla pun plan nak bli kaler oren. tp sulam yg kat sini lain sket.

Atie Yusup said...

fa, ape lg beli la... comey

dyla, borong kebaya meh...

Related Posts with Thumbnails