Wednesday, October 21, 2009

JAHAT, KEJAM, MANUSIA MCM HAIWAN...


Ya ALLAH, tak tahu macam mane nak gambarkan perasaan & tak sanggup ngak melihat gambar yang dipaparkan di dalam suratkhabar metRo 21hb Oktober, 2009 jam 7.00 berita pagi di TV3... Apa dah jadi manusia sekarang, IBU nyer sanggup bersetongkol bersama "TEMAN KEKASIH" cap AFRIKA... Yang sanggup mendera, merogol & meliwat kanak2 yang berusia 3 tahun sehingga meninggal dunia... DIMANA KASIH SAYANG SEORANG IBU KEPADA ANAKNYA... Jangan disebabkan sibuk BERCINTA anak tersayang TERABAI...

NI APA CITER... dah la baru je lepas AIDILFITRI... Ibu die tu B*D*H ke ape... Geram tul aku... kesian anak yang tak berdosa... APAKAH AKIBAT NYER NANTI PADA SI IBU... BUAT SI IBU "jangan sibuk2 nak menangis mengenang anak yang telah pergi" TAUBAT! TAUBAT ! TAUBAT !

AL FATIHAH.... Buat anak yang telah pergi semoga roh nyer di cucuri RAHMAT & didoakan bersama orang2 yang beriman...

7 comments:

ayuz said...

Astaghafirullahhalazim.. lihatlah betapa kejamnya manusia ini.. insan ini tidak berdosa syurga tempatnya.. Al Fatihah buatnya...

hacienda said...

manusia yg rendah akhlak..biar Allah aje yg mmbalasnye

Atie Yusup said...

ayuz... tu la kita doakan musibah ni berakhir...

hacienda... kita doakan bersama

c a b b i e n a said...

ini namanya manusia bertopengkan syaitan... tiada belas kasihan...

mariaariffbaby said...

harus dihukum rejam sampai mati!!

idiot++))*^$#&$*^(*%*^ this man..

alfatihah for this bidadari syurga..

Atie Yusup said...

cabbiena, org lain nak dpt anak susah, si dia ni dpt senang je nak biarkan smpi mcm tu sekali

mariaariffbaby, setuju...

Anonymous said...

Sesungguhnya ALLAH tidak menzalimi manusia (hamba-Nya) walaupun sebesar zarah..

TETAPI manusia (hamba-Nya) yang menzalimi diri mereka sendiri..

Sekadar ingatan utk kita semua....

--------


Macam-macam perkataan manusia..

Dengan kedaifan & kelemahan kita yang tersendiri...

Dalam keadaan umat yang kelam kabut ini..

Kita TIDAK TAHU siapa yang benar dan siapa yang salah...

Kita TIDAK PASTI siapa yang benar dan siapa yang salah...

Sama-sama kita memohon pertolongan & petunjuk kepada ALLAH



Terjemahan surah Al-Ikhlas:
[1] Katakanlah (wahai Muhammad): "(Tuhanku) ialah Allah Yang Maha Esa;
[2] "Allah Yang menjadi tumpuan sekalian makhluk untuk memohon sebarang hajat;
[3] "Ia tiada beranak, dan Ia pula tidak diperanakkan;
[4] "Dan tidak ada sesiapapun yang serupa denganNya".

Sekadar ingatan sekali lagi utk kita semua....

Related Posts with Thumbnails