Monday, October 5, 2009

TerJalin Kasih SaYang...

Lepas penat lelah time sambut birthday ngan jamuan lebaran aidilfitri... Wawa & Yaya membuat aksi yang mencuit hati... Ni gara2 semggu Yaya duduk di rumah Nek Ros (Mama Fifah)sebab tak sihat... So lama gak tak berjumpa so bermanje2 la berdua tu...

mulanye masing2 bermain sudu, pinggan, tray lauk dll... sebab time tu kitaorg tgh membungkus makanan yang lebih utk diberikan kepada jiran tetangga...


ha ngok tu Wawa... berdakapan ngan Yaya... wei! terkujat kitaorg... semua gelakkan budak berdua ni... Yaya mcm terkujat sikit sbb Wawa tak pernah agresif macam tu...

haaaa.... korang ni sampai mcm tu sekali...terbaring dah haaa... ha Yaya nape diam je... selalu bertindak balas... aduyai....

5 comments:

DYLA said...

comelnya tgk dorang berpeluk2. best kan ada sepupu hampir sebaya mcm ni. dua2 girl lak tu...

iEfa said...

ya Allah kak..sumpah comey..hahahahahha geram tgk wawa tuh...exsen yer dh berani ngan yaya :p yaya syg wawa..tuh tk balas tuh :p

Atie Yusup said...

dyla, itu la kelakar diaorg ni, syok comey...

iefa... ha, tahu tak pe... comey comey belaka...

ayuz said...

baby2 comel nie..mmg selalu mcm nie ke atie...suka tengok..

Atie Yusup said...

hehehe selalu gak diaorg ni...

Related Posts with Thumbnails