Thursday, October 29, 2009

MaCam-MaCam TerJadi...

29hb Oktober, 2009 (Khamis) aku ade appoinment dengan Klinik Kesihatan Dengkil untuk check up kali ke 2... Doc dah scan so die kate due 05hb April, 2010 aduyai tukar lak ek... Tapi Doc dh wat kate putus amik tarikh scan yang pertama 01hb April, 2010... April Fool.... Walawe....

Sedang-sedang boring kat klinik terima panggilan dari Umi... Dialog nyer mengejutkan...
Umi : Kak kat ne, Shahril macam mane, ade lagi ke????
Aku : Eh! Akak kat Klinik, nape???
Umi : Oooo sy ingat akak kat sane, Shahril xcident....
Aku : Lor, bila?? kat ne?? sape langgar??? teruk ke????
Umi : Pagi tadi, kat area Restoran Mak Teh... teruk kaki die patah...
Aku : La kesian die, tggu akak ye nak g hospital kang..
Umi : Ok..
#### Aku mula la bergenang air mata memandangkan aku selalu mengusik die...
Aku tak dapat bayangkan keadaan Shahril, Aku mampu berdoa agar die selamat...
Maafkan akak yer dik...
**** Ni je gambar yang ade kat simpanan aku, gambar sebenarnya kat member lain...
Sedih aku ngok nyer... Ni gambar masa kitaorg ngok die kat Hospital Putrajaya
tapi tak dapat jumpa die sebab dh masuk dewan bedah... Jumpa Family die je...





Harini lak ade Majlis Sambutan Deepavali 2009... So makan2 la ape lagi, sedap gak la.. ade kambing dan makanan ala2 india... Ramai gak yang pakai Sari & Punjabi...


4 comments:

eifa said...

pengajaran saye dpt...simpan date period...hahahahhahaha kang kono april fool payah haa :p

Atie Yusup said...

iefa, hahahahah... tu la pasai..

Lynn said...

akak..mcm ne budak praktikal tu...lin pun baru tau tp x cam la yg manse satu ...siannye la...so mcm ne dia skang kak...

Atie Yusup said...

ha kesian die pasal org lain kaki die patah sblh kanan, mgkn die akan tempang.. nanti akak xpost kan gmbr die kat hospital...

Related Posts with Thumbnails