Wednesday, April 7, 2010

Hari 5 Overdue

06.04.2010... Selasa merupakan hari ke 5 overdue... So arini memang doc bagi mc so aku lepak je kat umah... awal pagi siapkan wawa mcm biase, tp die mcm tahu je aku tak g keje, ayah die dukung die, lepas tu die menangis nak kat aku gak.... So berdua la kitaorg arini...
Lepas aku bersihkan umah ngan basuh kain, aku terus je g umah IBU lepak sane... Ermmm penat gak melayan WAWA ngan YAYA, ke hulu ke hilir, naik pengsan aku dibuatnya... Maklum la berteman, masing2 mengikut je la, kalau WaWA nak makan YAya pun same, klu seorg lagi nak keluar seorg lg pun same... sampi la kul 4.30 petang baru la berdua ni nak tido... sebabnya dh penat ha masing2 menangis la, YAya mcm biase hisap jari WAwa ngan MIMIK die la....

Airini tak de perubahan, alhamdulillah gerak baby pun ok, cuma mengah je la arini sebab banyak dukung Wawa... Malam lak hubby ajak g alamanda, die paksa aku jejalan, mcm nak pengsan aku rase... Maklum la perut memboyot.... Kuikuikuiiuiiiiii....
twittt; member aku bdk opis dh masuk hospital sebab dh buka 3 cm walhal die nyer due akhir bulan APRIL.... wuuuuuuaaaaaaaaaaaaa, Selamat Bersalin la yer....

No comments:

Related Posts with Thumbnails