Thursday, March 11, 2010

37 MinGGu...

Syukur alhamdulillah, arini genap 37 minggu, dalam masa 2 mggu kebelakangan ni baby gerak aktif, sampaikan leh melintang, risau betul la, setelah mendapat nasihat daripada Mak, Ibu, Biras ngan Kengkwn, ade la petua2 supaya minta baby di dalam keadaaan seadanya apabila nak keluar nanti... Esok 12hb Mac, 2010 (Jumaat) ade temujanji dgn Klinik Kesihatan Dengkil untuk minum air gula wpun berat badan tak naik sangat mcm sebelum ni mengandungkan WAFAA HUMAIRaa tp diatas nasihat doktor aku kena gagahkan anak tekak untuk menelan air gula esok untuk ngok ade tak kencing manis semasa mengandung.

ni gambar terkini semasa mengandung, aku segan gak nak amik gambar yg sebelum ni tetapi memandangkan nak wat kenangan aku minta Dik AKma amikkan. TQ DIK... ha ko bulat membesar tak aku ni, berat yang terkini 70.5 kg daripada 59kg... Wah banyak tu!!!! Siap la aku nak berpantang ni, kali ni kena serius berpantang sebab banyak gak kesan kat aku.... KUikuikuikui....

ni lengguk dari tepi, aduyai besau tul la, sekarang ni mmg tahap sakit pinggang tu mcm nak putus, maklum la kedudukan baby belum stabil lg, kejap melintang kejap ok... Sakit Ibu tau baby....

4 comments:

DYLA said...

tak nampak mcm 70kg la kak atie. nampak kurus la kak ti, perut je besar.

dyla dulu berat 77kg. masa 38minggu. lagi berat. huhu.tu yg berat sampai skang tu..

moga kak ati dipermudahkan besalin. wafa dah nak dpt adik dah ye...

mariaariffbaby said...

yeah..
ok la..badan ta nampak naik la..
maybe baby besar kan..

moga awak dipermudahkan semasa bersalin nanti yer

Atie Yusup said...

dyla, ye ke, akak mcm tak larat dh ni, mekasih atas sokongan

maria, kuikuikui, tak tahu la lepas bersalin nanti hope leh la kurus, tq maria

iEfa said...

alaa kak 11 kg jek naek..mane aci..huhuh
sarah lu 17kg saye naek ...huhuh yg ni tk tau ler baper ni..

doa byk2 kak...
xsabo nk jumpe ank buah den haa,,,

Related Posts with Thumbnails