Thursday, March 18, 2010

TungKu Moden

15hb Mac, 2010 (Isnin) dapat berita daripada adik-adik ipar, ade barang pos sampai kat umah ibu, so xcited aku sebab memang menunggu TUNGKU MODEN ni, hahahhahah senang nanti nak membantu aku bertungku time berpantang... Maklum la anak dah masuk 2 orang, kesian mak nak buat mcm2... So aku buat la persiapan mana yang patut berpandukan pengalaman yang lepas....

tapi sehingga arini aku belum mencuba nye lagi mgkn mlm ni kot, minta tolong kat hubby try... hubby selalu sakit kaki so leh la gunakan ek... so kengkwn yang nak beli leh ngok kat blog ni http://atedy-eshop2u.blogspot.com ye.... aku pun ade beli FOOT DETOX PATCH so hubby dh guna, alhamdulillah kena beli lagi la ni, hope kak zu bg diskaun... huhuhuhuhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails