Thursday, March 25, 2010

Belon PanaS PuTrajaya

21hb Mac, 2010 Pepagi dh keluar, so arini ade 2 tempat nak dikunjungi, Tempat yang pertama Putrajaya sebab nak ngok Belon Panas... Wpun pagi dh kuar ramai jugak la, iaya la kan semua orang nak naik belon tu... Iffah, Zaki ngan Yaya dah sampai dulu so senang sikit sebab diaorg dh carikan tempat untuk menjamu selera.




Anak-anak ComEEEYyy kitaorg ni sibuk nak membeli belon doremon, so layanzzz je la, aku ngan hubby sempat ngok satu je belon besar yang lain time tu tak de lak... aku pulak malas nak bergambar sakan sebab aku dh terasa amat2 PANAS, maklumla perut pun memboyot!!!! Ni amik gmbr dr BIRAS FIFAH, tq ye!!!!
twittt; wahai biras perutmu dh nampak, wakakakakakaka

2 comments:

iEfa said...

ahahahah tuh laa pasal..baju koje smue tk muat dh haa...kono soping ler ni...hhihhihih :p

Atie Yusup said...

hahahahah g beli la baju merandung baru...wakakakakak

Related Posts with Thumbnails